Alla inlägg den 18 juni 2017

Av Bella - 18 juni 2017 23:47

  Olovandes och utan att fråga lägger jag upp en bild på den fantastiska tjej som igår firade sin "Tant-födelsedag". Tema Karibien förvandlade festlokalen med cocosnötter, blomsterkransar, Hawaiiskjortor och bastkjolar till ett färgglatt fyrverkeri. Då födelsedagstanten själv driver dansskola förgylldes festen med olika dansnummer: tango, salsa, orientalisk dans och något som lät som Ciabatta!? Dock vet ju jag som gammal kock att Ciabatta är ett bröd... Så förslagsvis hade jag nog missuppfattat det hela. Hi hi. 


Dansa kan jag inte!  Intog därför en trygg plats i lokalens nedre del med tillräckligt hög krånglighetsfaktor för något danskavaljer att forsera för att bjuda upp till dans. Där satt vi tillsammans med övriga panelhöns och tuppar som alla, i likhet med gubben och mig, säkert hade andra kvaliteer än just dans. Men bastkjolen satt där den skulle även på mig.. Väl matchat med blomsterkrans och två stora snäckskal som grädden på.. Ja ni får själva lista ut var dessa placerats på min kropp. Kan avslöja att kokosnötterna var för små.  Ha ha.


Min kära gubbe var för dagen klädd i Hawaiiskjorta lika grön som bakgrunden på min blogg. Supersnygg! Så snygg att han vägrade ställa upp på bild. Haha ha 


Stort grattis igen Sandra! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards