Alla inlägg den 30 juli 2017

Av Bella - 30 juli 2017 10:29

  I går var vi bjudna på bröllop! Arbetskläder byttes ut mot långklänning och kavaj/skjorta och slips. Naglar skrubbades rena från smuts och hönsbajs. *Hi hi*.

Bondmoran Bella fick tillåtelse av dottern att botanisera bland hennes många nagelprylar. Den lilla fröken var mycket lycklig över att assistera sin gamle mamma genom en uppsjö av nagellack, pyntstenar och nageltatueringar. På bilden ser ni resultatet. Ganska nöjd faktisk.. Med tanke på hur många år det gått sedan man själv sist höll på och gjorde sig till på det här viset.

  Här är min stiliga gubbe tillsammans med mig. Åh jag har aldrig sett honom i kavaj och slips under alla år vi känt varandra!! Blev nog allt lite nyförälskad i honom! 💕

Bröllopet var som förväntat en vacker tillställning. Brudparet strålade ikapp med solen och festen förgyllde iallafall vår tillvaro en lång tid framöver. 

 

Nu är vi tillbaka i våra vanliga kläder.. Anlägger brygga och trädäck vid dammen. 

Och naglarna?! Dem kommer vi nog aldrig se så fina igen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards