Alla inlägg den 3 september 2017

Av Bella - 3 september 2017 10:27

  Nu har vi tjejer stängt in oss i sovrummet. Lagt oss bekvämt på sängen. Bägge med ont i magen. 

Men bara en har en värdefull anledning till det.. Fluffs förlossning är nu äntligen igång. 

Slemproppen, som förseglar livmodertappen, släppte igårkväll. Natten har varit orolig för oss alla. Kanske mest för mig då denna lilla tjej är så oerhört speciell för mig. Liten ynklig vildkattsbebis som räddats från en osäker tillvaro, kom hon till just min familj. Här tillbringade hon sin första tid innanför min tröja i trygghet från kyla och den livliga världen utanför. 

När hon förra året kom hem med brutet ben trodde jag hennes liv var slut. Men ännu en gång bevisade hon vilken fantastisk styrka hon besitter. Helt återställd! 

 

Nu har vi några långa timmar framför oss, Fluff och jag. Snart är vi ännu fler i familjen. 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards