Alla inlägg den 4 september 2017

Av Bella - 4 september 2017 18:20

  Den lilla familjen fångad på bild. Allt ser bra ut. De små snuttar för fullt och mamma Fluff vaktar de små hela tiden. Hon pratar och hälsar glatt när man kommer in i rummet.  Tar emot lite kel och går sedan tillbaks till de små. Det hela är bara för rart. 

Nu återstår att se vad det är för kön på de små. Men, jag vill inte stöka och störa för mycket. 

 

Nu väntar vi på nästa omgång med djurbebisar... Kycklingar som ska kläckas på torsdag. 

 

Av Bella - 4 september 2017 07:05

Ja, efter ett segt dygn och nära två nätter utan sömn föddes äntligen de små. Kl 04:40 välkomnade jag den första. Mellan kl 5-6 föddes nummer två. 

Magen på Fluff känns tom, det lilla jag hann känna när hon klev fram för lite frukost. Så det betyder att vi nu utökat familjen med 81 respektive 107 gram kattbebis. 7 underbara katter har vi nu... För er som tappat räkningen. Hi hi 

 

Nu lämnar jag den lilla familjen tillsammans med husse som känner sig lite krasslig och därför stannar hemma från jobbet. 

Jag själv ska göra något så spännande som att flytta hela min arbetsplats till helt nya och fräscha lokaler. Å jag har inte ens sett den! 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards